torsdag 20 oktober 2011

Underbart!

Jag älskar att vara mammaledig! Det är så skönt!
Thea är en väldigt snäll bebis <3 Hon vart 10 veckor igår, stor tjej!


På lördag ska Andreas firas han blir 28 år GAMMAL! 
Det är det som händer denna resterande vecka!
Ska nog vara med Anne & Svensson oxå =)
Har inte bestämt något men det brukar bli så and I love it! =)

På måndag ska vi på teori inför babysim =)
Tisdag är det dags för vägning & mätning & efter det så är det dags för våran första "mammaträff".
Undrar vilka som kommer att gå där på "Mitt Hjärta". Ska bli spännande!

Thea är mitt allt!





Min go klimp!!!

3 kommentarer:

  1. MEN GOOOOS!!!! Förmodligen kommer jag inte hem i November, utan jobbar på att komma hem lite längre under jul och nyår istället. Längtar efter Thea! Ska gosa ihjäl mig med henne då jag kommer hem. Då är hon MIN :) Hon är så söt, speciellt den sista bilden, den är helt underbar!!!!! Puss och kram på dig finaste Emlan! <3 -Maria

    SvaraRadera
  2. Klart vi ska hitta på något! Oss blir ni inte av med. :) å jag älskar ju min lilla Thea å!

    SvaraRadera
  3. Jag ska också börja mammagrupp på
    Tisdag på mitt hjärta, kul:) Då ses vi!
    Kram!

    SvaraRadera