måndag 23 april 2012

God kväll!

Sitter & njuter framför tv med ipaden i knät. Jag får vara för mig själv för en stund! Thea är överallt nu förtiden, hon klättrar på ALLT & kryper hela tiden. Sitter bara still korta stunder sen är det full fart ;)Hon har ju även kommit på att man kan jaga stackars Wille överallt. Vart han än går så följer hon flinandes efter & när hon kommer fram så drar hon tussar från hans svans & tassar...:(men han bara suckar & förflyttar sig snabbt igen hehe & Thea efter lika snabbt!

Tränar rätt bra fortfarande måste jag säga,hade en svacka på 3veckor,men nu är jag tillbax!
Förra veckan var jag på mitt första viktväktarmöte:) Så nu är jag pepp! Nu måste jag ju dit & väga mig varje vecka, så det är bäst att skärpa sig;)

Problemet för mig är ju kosten eller rättare sagt sockret ;)


Veckans träning ser ut så här:
Måndag: bodypump & promenad 40 min
Tisdag: spinningpass & promenad 40 min
Onsdag: bodypump & promenad 40 min
Torsdag: Zumba:) & 40 promenad
Fredag: promenad
Lördag: spinningpass & promenad
Söndag: promenad

Så vill jag träna denna vecka men sen om de blir så får vi se ;)
Nu blir det sovdags!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar