torsdag 26 januari 2012

I work out!Yeaaa

Jag tränar & tränar & det känns jätte bra! Är verkligen jätte pepp!
I måndags vart 40 min prom & lunch Bodypump.
Tisdag 60 min Crosstrainer & 30 min prom.
Onsdag 40 min prom & Bodypump. 
Och idag vart det Spinning & 40 min prom :) Så ni vet ;P

Jag har även bojkottat GI hehe ;) Nä men efter 3 veckor & det inte händer så mycket så har jag bytt VV alltså viktväktarna. Det känns mycket bättre, passar mig utmärkt! Så får väl se om det ger något resultat efter denna vecka.

Imorgon blir det väl träning igen & prommis sen har jag inte så mycket planerat. Andreas jobbar hela helgen :( Trök. Men lördagkväll & söndag på dagen är han hemma :)

Hoppas ni får en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Shit vad du är duktig. Du kan gärna överföra lite träningsmotivation till mig när vi träffas på tisdag.

    SvaraRadera