söndag 29 januari 2012

Ork

Har ingen sån nu känns det som. Noll timmars sömn på 2-3 nätter nu sätter sina spår... sov snälla barn.
Ska tydligen orka träna idag oxå med bruttorna men det går nog bra bara jag kommer iväg!
Igår hade vi lördagsmys med Anne & Svensson, mina favvisar!

Idag står träning som sagt på schemat sen ska jag försöka sova men det vet jag hur det blir med det...har inte lyckas somnat hittills under dagen nåt under dom är 5 månaderna.

Vill ha sommar igen..nu helst!


Känner att glädjen sprudlar idag! Hej & hå.

5 kommentarer:

  1. Du är så himla bra på alla vis. Du måste ge dig själv cred för allt du hinner/orkar/vill.!

    Världens bästa Emelie!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen! Hur många prioriterar träning när man inte sovit. Typ ingen! Men DU gör det! Så himla bra gjort! Uppskatta dina insatser mer stumpan :) Kram

    SvaraRadera
  3. Men vad ni är gulliga!Tack det gjorde mig på bättre humör =) I love U!

    SvaraRadera
  4. Jag vet.! Den är skit bra. :) Lyssnar på den hela tiden.

    SvaraRadera
  5. Visst var den söt? Man vill bara ha den å gosa med den. :)

    SvaraRadera