torsdag 2 februari 2012

Snart helg!

Har inte så mycket att skriva om...jag myser med Thea om dagarna & försöker klämma in träning nästan varje dag. Eller jo träning varje dag blir det ju om man räknar med promenaderna med Wille.

Måndag Promenad 40 min & Bodypump
Tisdag Promenad 20 min & Spinning ( det gick jätte bra på passet jag orkade leda hela passet ;)
Onsdag Promenad 40 min & Bodypump
Torsdag Promenad 60 min & Func Gym fusion.
Fredag blir det promenad
Lördag & söndag blir det nog crosstrainer eller nåt.

På lördag ska jag på Texas med Petra! Kanske Therese hänger på oxå :)*Hoppas*(blink blink hoppas du läser det här :) Mat & vin det låter inte allt för tokigt tycker jag ;)

Synd att man inte märker av nåt på vågen typ eller lite går jag väl ner. Men det är ju roligt att det syns på måttbandet iallafall! Känns lite töntigt att hålla på att skriva vad jag tränar & hur mycket men samtidigt känner jag mig väldigt duktig ;) Så nu får det vara så.

Följer Viktväktarna & det går bra tycker jag. Det är som att leva normalt.
Lagom av allt liksom. Och det är det som är meningen att man ska kunna hålla den här livsstilen sen oxå & det känns som om jga kommer att kunna göra det.
Man ska inte äta för mycket av allt som jag har gjort förut. Största boven är ju sockret för mig =/

Aja nog snack om vikt & träning finns ju mycket roligare saker här i livet!

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Shit vad duktig du är med träningen!! Heja heja!

    SvaraRadera
  2. Du är väääärldens finaste!

    Du får och borde skryta om vad du lyckas med för du är så jäkla duktig. Så det så. :)

    SvaraRadera