söndag 27 februari 2011

Helt färdig!

I fredags var det personal med fest med jobbat. Middag på Gossip. Jätte god mat & hade som alltid jätte kul med med min kolleger. Men vara nykter på 30+ är väl inget jag rekomenderar kände mig lite lost ;)
Så kl 01.00 gav jag upp!



Igår vart det en myskväll med Lisa! Det vart mat, godis & schlager tittande. Alltså vilket bra program, älskar det!Och Marie Sernerholt vilken programledare. Hennes charmiga miner hon gör ibland hon är ju bara fööör tokig den tjejen!
ELLER INTE!
Aja det är tradition att kolla på det man liksom "måste" ;) Linda Bengtzing låt är ju schlager det! Hon kan sin sak, men dock inte med klädval. Såg ut som hon skulle ha köpt kläderna å marknaden! Men man kan ju inte vara bra på allt ;)

Bör tilläggas sjuuukt gammal bild =)


Idag vart det Sundsvalls tripp med Lina & så träffade vi även upp Jenny som vi jobbade med förut.
Så himla kul att träffas, åh vad jag saknar den tiden ibland när vi jobbade, vi hade så kul ihop!
Men jag är helt färdig som artist. Jag kan ju inte gå längre sträckor för får ju så ont i svanken & ryggen, redan! Ska det behöva vara så REDAN! Jä*la foglossning! Måste verkligen gå till nån doktor men det är ju så jobbigt jag ska ju helst vara döende om jag ska gå till någon sådan. Ska köpa stödbälte får se om det hjälper.
Men jag MÅSTE kunna gå ut & gå med Wille, vad ska jag annars göra!
Jag som har längtat  så till våren att få gå lång promenader. Hoppas det blir bättre!Det måste det bli.

Ikväll blir det Solsidan med Anne & Svensson, det har liksom blivit tradition det, and I love it!
Goa människor det!




Det var helgens aktiviteter det! =)

5 kommentarer:

  1. Haha innan jag läste klart meningen om Marie trodde jag du menade det!:) Jag tål inte människan :P Också tänkte jag att Lindas kläder var ett skämt med, att hon skulle ha nåt annat under den klänningen, men nej.

    SvaraRadera
  2. Du dom fär JÄVLA foglossningarna!!! Tror du det var lätta tt hänga mer er i sthlm. Jag höll på att dö!! HAHA Uff det är så hemskt, och gör så ont.. hoppas det ger med sig! Puss mini

    SvaraRadera
  3. Nej men jag förstår det nu Mini, fatta inte att det var sånt du hade då men nu förstår jag verkligen!!!Fy fan.Men när började du få fogossning?

    SvaraRadera
  4. I veckan ska vi ses syster!!Och mysa!=)

    SvaraRadera
  5. Jobbigt med foglossning. Jag vet ju:( Jag har ju ett foglossningsbälte om du vill låna, kryckor med om det skulle bli så jobbigt, men det får vi verkligen hoppas att du slipper. Hoppas det går tillbaka, det är verkligen inte nån trevlig komplikation av graviditeten:( Puss puss

    SvaraRadera