torsdag 24 februari 2011

Snart helg!

Längtar tills det är helg, längtar tills att dagarna kan gå så det kan bli den 7 mars. Imorgon är det dags för personalfest. Vi ska på Gossip hela gänget. Det ska bli kul att få göra något tillsammans! Grymt gäng man jobbar med :) Men blir ju lite lugnare för min del! Men har faktiskt aldrig varit in på Gossip ens så hoppas det är bra & god mat =D

Planer för helgen då, förutom personalfest imorgon så vet jag inte. Eller på lördag dag så ska jag hälsa på pappa & fira honom lite för han fyllde nämligen 56 år igår gammeln! ;) Sen jobbar Andreas lördag kväll så får se vad jag ska hitta på!

Åh till en helt annat grej, har verkligen hitta en sån fin serie babykläder. I love love!


1 kommentar:

  1. Sååå fint :) Jag skulle kunna köpa ihjäl mig när det gäller kläder till bebis! Tänk när man får klä på sin lilla älskling <3 Längtar!

    Vi har byxorna uppe i hörnet, fast i vitt :)

    SvaraRadera