tisdag 31 maj 2011

Juni

Ja en dag kvar av maj månad! Sen juni...& juli...& sen augusti! Åh vad jag längtar nu! 12 augusti är det tid men jag tror jag kommer få tidigare..haha eller så går jag väl över typ 3 veckor ;)
Igår var vi Sundsvall & shoppa lite bebis saker. Hehe jag & Andreas kändes oss ganska lost! Även fast vi hade skrivet en lista på vad vi skulle ha så stog man så två muppar & fattar typ inget "Ska vi ha en sån här?Hur många?Vad används den här till då? "men det löste sig till slut.
Har fortfarande inte börjat med nåt i barnrummet alltså inredning. Det är svårt att veta vad & hur man vill ha det.

Mycket som händer i juni månad eller många som fyller år & examensfirande & grejs som händer :)
Imorgon ska jag fira Linda som tar examen. Nu är hon färdigutbildad sjuksköterska =)
Sjukt imponerad av hon som har klarat av det! På fredag är det "Klassåterträff" för oss 85:or. Det ska bli riktigt skoj att träffa massa gamla vänner =) Inte för att jag kommer party all night long ;)

Kommer börja fredagen med massage hos Dan March, han hade tydligen massagen för gravida så den hoppas jag verkligen är bra! Kan verkligen behöva det!
Är ju sjukskriven 50 % nu pga av min förbaskade foglossning i bäckenet & svanken & ryggsmärtan som jag konstant har när jag sitter.
Är tydligen inte bara att vara gravid ;) Men börjar verkligen bli jätte tungt nu tycker jag =( Allt blir så mycket besvärligare. Typ knyta skorna  kan vara ett helt projekt! Hehe när jag väl når ner till dom.
Promenaderna nu med Wille går verkligen inte, kan typ gå 10 min om det ens sen värker det.

Ja det var lite gravid gnäll men annars mår jag bra!
Full fart i magen hela dagarna nu känns det som hihi mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar