söndag 29 maj 2011

Levande eller död?

Fredagsnatt kan vara det värsta jag har varit med på länge! På kvällen då var jag hemma hos min kära farmor för att fira min fasters man som fyllde 70 år. 
Hade känt av att jag mådde lite illa innan men tänkte att det går väl över...
Åhhh så fel jag hade vi kl 22.00 åkte jag hem för att mådde så illa. 
Gick & la mig för att jag tänkte att jag kanske kan sova bort det.  
Gick inte att somna för jag mådde så illa & hade frossa...sen börja det... 
Hela hela jä*la natten kräktes jag ungefär varannan timme. Och mängderna vätska som kom ut är helt orimliga, förstår verkligen inte hur det kan vara möjligt?Vart kommer allt ifrån? 
Nä ska inte gå in på detaljer det är ju helt värdelöst att skriva om en sån grej 
men tycker lite synd om mig själv faktiskt ;)
Men det ända jag kunna tänka på var ju morgon dagen! =(
Jag skulle ju på "Bakluckeloppis" med syrrorna på lördagen. 
Hade verkligen sett fram emot att göra det med dom! 
Plus kul att få gå runt & kika lite själv. 
Men icke.
Aja det är som det är. Mådde bättre mot kvällen fick i mig glas nyponsoppa som jag äntligen fick behålla.
Idag mår jag bättre eller efter frukosten imorse mådde jag as illa igen men efter några timmar så släppte det.
Nu mår jag bra! Firade Andreas mamma idag sen nu ikväll ska jag äta på Texas med mamma & systrarna. Funderade om jag skulle ställa in det men jag måste ju ändå äta. Får ta nån enkel mat om det nu finns.

Imorgon är det dags för föräldragruppen igen sen efter den så tänkte vi åka till Sundsvall för att handla barnprylar skötbord & sånt =) Åh va skoj!

Ja, det var helgens nöje det, magsjuka!
Hoppas ni har haft bättre helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar