tisdag 24 maj 2011

Världens bästa Anne!

Den tjejen är för söt hon! Förut gjorde jag ett inlägg på hur jag skulle vilja ha i barnrummet.
Då la jag även bilder på dessa ugglor som jag tyckte var så fina.


I söndags så kom Anne & Svensson till oss. Då överraskade hon mig med dom här!




Hon har planerat, fixat & donat hela veckan för har göra dom här till mig!
Hur snällt är inte det?

Vilken fin vän hon är.

Inte bara för att hon gör grejor till mig utan själva tiden & allt omkring som hon har gjort. 
Hon har åkt ner på stan & valt ut tyger & ritat mönster &
sen åkt till Iggesund tills in mamma för sy dessa?!

Dom är hur fina som helst & färgerna är perfekt!

Hon är så go så jag vill äta upp na!

Love you Anne.


1 kommentar:

  1. Ät inte upp mig. Jag tror att din mage skulle spricka då, den ser ju rätt full ut. :) Och dessutom är det ju du som är söt. <3

    Haha. Jag tror också att det skulle gå fort utförs för dig. Problemet skulle nog bli att få stopp på dig sen. :)

    SvaraRadera