fredag 8 juli 2011

Dagarna går för långsamt...

Vill ha våran lilla bebis nu nu nu! Det går för sakta!
Längtar så mycket nu! 5 veckor kvar...
Fast har ju haft ett väldans tryck neråt länge nu & även att det som "ilar till" neråt. 
Försöker hitta tecken att kanske ja jo nu kanske det är på G ;)
Förvärkar, trycker neråt & dålig magen( ursäkta ;) Då är det väl dags ;)?
Hehe men jag kommer nog förneka att det är nog inget så jag väntar väl för länge & lyckas föda hemma ;) Närå, det är nog ingen fara! 
Så länge inte jag får riktiga värkar, vattnet går eller att man börjar blöda så är det nog lugnt.

Idag kom min snälla snälla pappa & Viktoria med en present!
Han hade köpt en ny spjälsäng & spjälskydd till oss =)
Vi skulle egentligen få en som vi hade när vi var liten. Han skulle fixa ordning den & måla om & så men han tyckte vi skulle ha en ny! Jag har en snäll pappa jag =)

 *Kram till pappa!*
Idag har jag inte gjort nåt! Kollat på när pappa monterat ihop sängen men inte så mycket mera! 
 Andreas är på Gatufesten i S-vall han med grabbarna sina! Han fick det ;) Så han kommer hem på söndag.



Men ikväll ska jag vara med Anne :) 
Vi ska kolla på film & äta nåt gott =D



Och imorgon kväll ska jag får se Carros lägenhet! Middag & mys!
Får se vilka vi blir men tror det blir jag,Lisa, Carro & Mini.



Igår fick jag besök Maria & Nathalie =) Vi hängde vid poolen hela dagen! Hur skönt som helst! 
Sen åkte vi in till stan & åt pizza! Det var verkligen inte igår jag åt en sån, så det var gott! :)




Nu ska jag nog lägga mig i soffan & dega.

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Det känns ju som att du kommer föda tidigare! Då du har samma symptom som jag fick i v.38-39 !

    :)

    Härligt, jag skulle gjort alltför att föda tidigare. Imorgon är mitt BF...segt att vänta :)

    Jag tror du har fött om två veckor :)

    SvaraRadera
  2. Har jag fått 3 kommentarer av 3 olika nu va? Va skoj! Men vilka är det från? Vore jätte kul om ni skrev det eller länka om ni har nån egen blogg eller så =)

    Hoppas att det är dags snart! 2 veckor till sen så ska den ju vara färdig bakad :)

    SvaraRadera