söndag 3 juli 2011

Denna dag

Har jag inte gjort så mycket.
Eller har varit på typ världens sämsta auktion i Forsa med mamma. 
Var bara skit grejor! Jag tycker om att gå på auktion, det är mysigt! 
Men tyvärr så var dagens auktion den sämsta jag har gått på. 

Sen kom jag hem & sov ett litet tag. 
Efter det var det en tur till Andreas föräldrar så svärfar kunna gå med Wille 
eftersom jag är invalid just nu med denna stora magen & foglossning. =(
Skulle vilja tokröja här hemma & städa järnet men det är omöjligt.
Trist att känna sig begränsad & inte kunna göra det man vill! 

Well, well det var dagens!
Snart sovdags!

Andreas jobbar..tycker inte om att sova själv!Tur att jag har farliga Wille ;)
Men imorgon kl 08.00 så kommer han hem! Shihoo!

Min Andreas <3


Han är bäst han!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar