torsdag 21 juli 2011

Men...

snälla bebis kom ut nu! 
Idag har jag gått 37 hela veckor & v 38 börjar imorgon.
Alla säger men nu är det ju inte långt kvar! ;) 
MEN JOOOOO! Känns som en evighet varje timme av dagen.
Jag kan ju typ inte göra nåt. 
Kan inte gå för länge, kan inte ligga & vila för det gör ont hur jag än ligger & sitta skönt går inte heller.
Men det är bara att stå ut! =)
Haha i tisdags var jag med Ia & Linda & gick på "Sigge Hill". 
Man kan ju fråga sig vad jag tänkte med ;)
Kan ju säga att jag var den enda gravida där ;) 
Men eftersom jag inte gör nånting på dagarna eller träffar folk
så kände jag att det skulle var skoj att gå ut & lyssna på musik & träffa lite folk.
Det var faktiskt skoj!
Satt ju på ett & samma ställe hela kvällen men träffa många roliga ;) Tur att jag hade med mig mina tjejer.
Vi körde nykter kväll alla 3. 

Det är mina tjejer det <3



Nu ska jag sätta mig & massera fötterna på mig själv & ta en till kopp hallonblads te ;)

1 kommentar:

  1. Vet att dagarna känns som en evighet vännen, men om det är till nån tröst så glömmer man all väntan så fort man får sitt mirakel på bröstet :) Snart så, jag lovar! Försök tänka såhär... Hur fort gick inte 2-3 veckor innan man va gravid? Det är ju faktiskt inge längre nu ;)

    Ett tips som både är väldigt användbart och fördriver tid är att baka och proppa frysen full, plus att laga massa matlådor och frysa in. I början får man massa besök =fika och ni kommer varken ha ork, tid eller lust att laga mat, så mikrade lådor är perfa!
    Tänker på dig vännen min!!



    Ett

    SvaraRadera