torsdag 17 mars 2011

Dagen

Både igår & idag har jag vart på "Fredrik & Mickaels" på lunchen för att shoppa :)
Dom säljer ut allt för 50 % för att dom ska stänga igen =( Jag som älskar den affären även deras fik, så gott & mysigt där!

Håller på funderar om man ska ta reda på könet om man skulle göra 3D ultraljud i v 25...hm det är ju på 2 vis. Det är ju kul som en "extra" överraskning att inte veta men jag är ju så nyfiken! Jag blir ju inte mindre glad bara för att jag vet. Vill bara ha en friskt barn! Andreas vill inte veta men han kanske kan ändra sig ;)
Vi får väl se...

Dags för hemfärd! Imorgon är det fredag, sen helg!Shihoo! Har inget planerat! Förutom att jag har bestämt att Lisa ska föda sin bebis! Så det så nu har vi väntat tillräckligt! =) Så jag har något att stilla mitt begär i väntan på våran bebis. Har känsla av jag kommer bara att LÄNGTA ännu mera. Men ska verkligen försöka påminna mig själv hela tiden att ta vara på den här tiden som jag & Andreas har "bara vi två".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar