måndag 14 mars 2011

En ny vecka!

Helgen har varit jätta bra! Fredagen var det besök på Hot Chili med Anne & Svensson sen bar det av hem till oss för tv tittande =) Jag somnade till en "liten" stund som vanligt. Hehe men måste göra det för att jag ska orka vara vaken längre än kl 21.00 ;)

Lördagen vart det naglar hos Madde sen vart den fika med Andreas, Ia, Linn, Johanna, & Sofie,Gustav & lilla Carl på Tewes =) Åh vilken sötnos dom har fått! 1 månad gammal nu & allt!
Åh vad jag längtar nu tills våran tur!! Snart halvtiden..känns som en evighet kvar...

Lördag kväll blev det mat & snacks med Ia till Melodifestivalen =D Vi var dock 2 trötta tjejer som låg i soffan ;) Men lika mysigt ändå!

Söndagen vart det en kort stund med Andreas eftersom han har åkt till Åre på BrandSM. Hehe får väl se hur det går för han detta år. Så nu är jag hemma själv tills på onsdag!Buuuu.

Så jag åkte till pappa & systrarna igår för att fika på dagen. Men sen kom även Alex,Viktoria & mamma på kvällen igen.

Men gjorde något jag inte borde ha gjort igår =( Ja dammsög huset, men måste verkligen göra det eftersom Wilmer fick sig ett bad igår!=) Men nu har jag ju världens foglossning!!! Plus att det blir ju inte bättre av att gå prommis med Wille av det för då blir det ju bara värre! Men måste ju göra det nu när Andreas är borta.
Aj, aj som f*n!

Jag trodde den var borta eftersom jag inte har haft så ont på 2 veckor nu men det var fel av mig.

Aja annars är det bra!

Ha en bra dag allesamans!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar