tisdag 22 mars 2011

Vår vår vår!

Jag tror den är på gång! Igår när Andreas kom hem från sin träning kl 22.00 då var 8 plus grader ute!!!Weeeihoo!I can feel it!


Igår var det " En unge i Minuten" oxå, I love it! Och det utländska paret som var med, hur härlig var inte dom då?!!Bara för underbara! Och karln gud var rolig han var!
Sen det lilla pyret som föddes för tidigt v 27!Va liten han var & det som skrämmer mig att jag själv vara bara 2 veckor äldre när jag föddes. I vecka 29 föddes jag & min syster v 30. Så man får hoppas att våran krabat håller sig kvar där inne så länge som den ska.

Men jag menar, det vart ju människa av mig oxå ;)


Och till en helt annan grej, jag följer även "Big Brother" håller ju på att bli tokig på "Rosa" !!!
Vilken tragisk människa det är!
Orkar inte ens kommentera mer om hon, blir bara så less på hon, jobbiga människa!

Ja, det var väl det jag hade att säga idag! Viktiga saker ;)

Nu är det dags för lunch! Sen kanske det blir en liten stund ute i solen :)


2 kommentarer:

  1. Hej! Vad kul att höra att ni också ska ha bebis! Vi skaffar hus nästan samtidigt och sedan bebbe :). Vi måste ta promenader med vagnarna sen på mammaledigheten. Kram och ta hand om er!

    SvaraRadera
  2. Hej gumman! Jag är oxå så sjuuuk glad för våren! Allt blir så mycket bättre, lättare och roligare :) Måste bara slänga in en kommentar om Roza jag med. Fyyyy Faaaaan vad dryg hon är! jag orkar inte med henne!! Hemska människa!!
    Så.. nu har jag fått av reagerat mig lite ;)

    Hoppas allt är bra med dig och magen goding! Puss

    SvaraRadera