måndag 28 mars 2011

Härliga Helg!

Har haft en jätte bra helg! Det vart en 3 dagars! 
Alltså inte med vin då ;) Utan med Anne & Svensson. Fredag ,Lördag & Söndag, LOVELY!
Fredag vart det mat på Amandas & sen vi åkte hem till oss för tv tittande.
Lördag vart det stan & sen på kvällen vart det "Uno". 
Det var inte igår man spelade det! Jätte skoj!


Söndagen vart det pizza, ett besök hemma hos svärföräldrarna OCH SEN vart en litet besök hemma hos Lisa & Eddie för att få träffa det lilla miraklet Isac. Åh va söt! Det går inte att beskriva med ord! 
Tänk att min fina vän Lisa som jag har nu känt i 9 år har fått en bebis.... 
Det går liksom inte att fatta att han har legat i Lisas mage! Det går inte...
Tänk när våran kommer, det är liksom en sådan stor grej så det går inte att greppa!


På kvällen vart det "Big Brother" med herr Svensson & Anne. Men va bra att Rosa åkte ur! 
Vilken mupp! Hon måste ju ha något allvarligt fel!
 
Ja, det var helgens det! Tänkte jag kunna lägga upp lite bilder på hur våran trapp blev efter det jobb
Andreas har lagt ner på den. Vart så fint! 

Lite skillnad ;)






  FINT VA???

Här kommer det en liten bild på magen. Fy fan, jag kommer ju bli sjukt stor jag. 
Det som stod still så länge tyckte jag men nu, hua! 
Men har inte gått upp allt än av det gick jag ner fram till v 13 så det är ju bra, 
1 kg till godo ;)
Tänk att jag har gått halva tiden! Eller mera V 22 börjar på fredag!
Nu känner jag lite mera sparkar oxå! :) 
Men Andreas har inte känt något än men det kommer väl!=)





Nu blir det soffläge igen, är inte alls pigg idag. Fick gå hem från jobbet.
Ge mig stryka.


4 kommentarer:

  1. Åh va det syns nu Emelie :) Myyys!!

    SvaraRadera
  2. Du är så fin underbara underbara Emelie. Så fantastiskt att höra det lilla hjärtat som är i din mage. Jag älskar det lilla livet redan. :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Johanna!=)


    Va söt du är Anne! Du gör mig glad du!:)

    SvaraRadera
  4. Åh, lilla magen! Gud såå fint! Och du kommer vara så fint gravid vännen :) Va glad att du inte gått upp mkt!

    Trappen blev suuuper!! Kram!

    SvaraRadera