måndag 7 mars 2011

Lycka!

Det gick jätte bra på Ultraljudet! Allt såg bra ut som hon kunna se. Så nu känns det mycket bättre!
Nu kanske jag äntligen kan börja njuta lite & verkligen vara glad. Självklart så kan ju vad som helst hända men så tänker jag inte ens tänka utan nu ska jag NJUTA, så det så!

Kommer upp en bild sen kanske ;) Hade ju tid 7 augusti men nu vart det 12 augusti enligt hennes beräkningar.
Så på lördag går jag in i ny vecka istället för idag. Status just nu är vecka 17+3 alltså inne i v 18.

Weiiiiiiiiiiiiiiiii!Lycka!

4 kommentarer:

  1. Gud så härligt vännen! Är så glad för eran skull :)

    SvaraRadera
  2. Men ååååhååå va glada vi är för er skull ;)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt! Jag kommer ihåg känslan. Så kul för er! :)
    Kraam

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket allesamans!=)=)=)

    SvaraRadera