onsdag 15 juni 2011

Hej Hopp!

I måndags var jag till BM & gjorde det vanliga. Jag följer kurvan som jag ska & allt såg bra ut tyckte hon =)
Så det känns bra! Hade inte gått upp nåt på dom här 3 veckorna sen jag var där sist, så de tär ju as bra!=D
Det är verkligen full fart på "tösen" hela dagarna nu så himla mysigt MEN lite små jobbigt ibland. Speciellt om man försöker sitta & äta mat så får man en spark mot revbenen inte sjysst! ;)
Åh vad jag längtar nu! Men funderar på om jag ska börja bädda i vaggan & vagnen nu eller är det kanske för tidigt? Det är ju förstås en smaksak hur man själv känner. Tänkte även om jag ska börja dona lite i barnrummet men samma sak där kanske för tidigt..men nja jo ska nog göra det nu snart!

Pool däcket är klart nu iallafall =) Min karl har jobbat på som en galning. En trappa som fattas nu men annars så är den nya varmluftsvärmepumpen installerad & klar så nu har väl poolen 24 grader skulle jag tro  & till helgen räknar jag med 27 grader vilket jag tycker är perfekt! Ska inte vara kallare än så 8-)



10 arbetsdagar kvar att jobba!SJUKT!
Idag ska vi även på Föräldrautbildning :) 



Här kommer det en magbild, 5 dagar sen jag tog den. 
Så den har väl redan hunnit "växa" lite till ;)
Lite dåligt skick oxå men det får duga!

Nu väntar vi på att Anne & Svensson ska komma hem från utlandet
för nu har dom varit borta alldeles för länge! Dom bör komma hem idag!
Ikväll är det korpen match för  Andreas som gäller.
 Heja heja"DIVISION 1000"

Wille säger oxå Hej! 
Han är ju så söt så man vill ju nästa klämma sönder han!


Hej hej!

2 kommentarer:

  1. Men nu är vi hemma. Om bara en halvtimme ska du få en stooooor kram!!!! :)

    SvaraRadera
  2. Åhhhh goooomagen!! Du är SÅ fin!!

    SvaraRadera