fredag 24 juni 2011

Midsommar

Nu var det midsommar =) 
Idag blir det Hagmyren som vanligt på dagen. Hoppas det inte blir nå regn :(
Men det har det varit typ varenda år hittills. 
Vi blir en litet gäng som ska dit nu på dagen
sen mot kvällen så bär av hem till Thomas & Linda för midsommarfirande :)!
Det ska bli skoj! Skönt för mig oxå att inte vara hemma hos oss
utan nu kan jag själv bestämma när jag vill åka hem :) 
Inte bara att vara gravid, man orkar inte så mycket som man önskar att man gjorde.
 Idag ska vi även inviga våran nya kamera som vi fick hemskickad igår =D
Visst är den fiiiin ;)?

Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar att jobba!
Sen tar jag semester & sen ska bebben komma ut!
Hur sjukt är inte det? Nu ska jag liksom inte jobba nå mera på minst 1 år!?
Ska bli väldigt skönt att vara ledig för min kropp orkar inte så mycket mera nu känner jag.
Tog även det första doppet i poolen i onsdags när det väl var soligt.
26 grader i vattnet så det var jätte skönt & att känna tyngdlös för en gångs skull det var inte igår! ;)
Nu är det dags att väcka Andreas för "hon" i magen är igång för fullt hon redan :)
Ha en mysig midsommar allesammans!

Bjuder på en sjukt ful & gammal bild! :)





1 kommentar:

  1. Glad midsommar! : ) Gud vad mysigt med gravidmagen, jag saknar den ibland. Skönt att du får vara ledig och vila : ) Vart har ni beställt kameran? Är så sugen på en vi med : )

    Jag har läst fler som varit nöjda med sminket, och snabb leverans var det! Kram kram

    SvaraRadera