onsdag 8 juni 2011

Inte långt kvar

16 arbetsdagar kvar! Sen tar jag semester!
Nu är det tungt kan jag säga väldigt tungt. Sömn kan jag glömma, foglossningen mellan benen är inte att leka med! Speciellt när man ska sova. Bara att byta från ena sidan till den andra tar hur lång tid som helst & GÖR VÄLDIGT ONT. Sen hjälper det ju inte att man måste upp ur sägen för att kissa 3-4 ggr per natt.

Men annars tycker jag ändå att jag mår bra ;)

Känner mig väldigt stor...men när jag har gått på föräldragruppen & ser dom andra tjejerna som är lika långt gången som mig & typ 1 vecka före så ser dom ut som mig.
Nästa alla, självklart finns det dom som är mindre.

Har fått en ny craving! ISGLASS!!!
Mmmmm speciellt Calippo Cola, skulle lätt kunna äta 5 st per dag!
Känns som att jag har det ännu svårare med maten nu =( Ingen lust alls att äta & äter jag så blir jag mätt på en gång! Grillad mat kan jag gärna äta men helst inget annat ;)
Men äter gärna mackor,fil, frukt & dricker juice. Allt annat blä.

Ja, så mår jag nu! Kommer väl nån magbild snart om den får plats på bloggsidan ;)

1 kommentar:

  1. Lääängtar efter att få träffa och se dig!! Saknar dig min lilla smultrontårta!

    SvaraRadera