tisdag 28 juni 2011

Varmt!

Gahhhh va varmt det hemma hos oss! Funderar på om jag ska sova nere på undervåningen istället för där är det lite svalare iallafall!
 26 grader är det i sovrummet uppe nu! =( Sover verkligen nada nu på nätterna. Väldigt tröttsamt är det, visst bra att kroppen ställer in sig & förbereder sig för det kommer nog bli många vakna nätter framöver. MEN det är ju smärtan som är så jobbig att stå ut med det är ju den som förstör sömnen. Och "kissandet"!

Idag var jag hos BM efter jobbet. Allt såg bra ut =D Fråga om hon kunna känna nu hur "hon" ligger för jag är väldigt nyfiken på det! Sa att jag har känt hennes hicka långt ner när hon har den. Och mycket riktigt så ligger hon med huvudet neråt även att hon var fixerad. Men det sa BM att det behöver inte alls betyda något!
Men kul ändå!

Efter det besöket så bar det hem till pooooolen! Alltså förstår verkligen inte vad jag skulle göra utan den! Anne & Svensson kom & bada dom med :)
Sen nu ikväll så har syster färgat håret på mig! Det var faktiskt bra ;) Ska i med lite silverschampo sen så perfekt!

Ja, ni folk! Nu jobbar jag bara 3 dagar till!!!Sjukt.

Nu ska jag sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar