torsdag 30 juni 2011

Liv i stugan!

Idag & hela kvällen har lilla damen i magen varit "galen". Vilka sparkar & vändningar & ja vet allt hon har pysslat med. Mysigt! :)
Idag har jag legat i poolen hela dagen efter jobbet. Dom här 3 senaste dagarna har det varit poolen som har hägrat! Och det är så kul att få besök! Tisdags var Anne & Svensson här & även Andreas arbetskollega Pär kom hit med hans son Svante som är 3 år. Han ÄLSKADE att bada, han sprang & hoppa runt och hade jätte skoj! Igår var A & S oxå här. Fick även en visit från Kim & lilla Saga 10 månader. Dom badade oxå! :)
Idag har det vart jag, mamma, syster & hennes kompis Sofie i poolen.
Kul med besök!Jag älskar ääälskar våran pool!
Men helgen ska det vara dåligt väder =(

Men imorgon är det SISTA dagen jag jobbar!!! Känns konstigt, overkligt MEN även jätte skönt!

Nu ska jag sitta & kolla min fina gardin som Anne har sytt till oss till barnrummet! Den är så fiiiiiiin!



Go Kväll!

1 kommentar:

  1. Den var verkligen jättefin, hon är så duktig den där Anne ;) Hörde att du hade funderingar & komma på vårt bröllop på lördag, självklart får du de Emelie, ta m dej Lisa & kom vettja;)Hälsingtuna Kyrka kl 14!!! Skulle va så kul å träffa dej & se stormagen din :) Många kramar!

    SvaraRadera