torsdag 10 november 2011

3 månader

Idag blir vårat hjärta 3 månader!
Va tiden har gått fort! Får lite ångest hur fort det går!
Lill tösen har sovit bra inatt får man säga. Hon somnade 22.30 & sov till 02.30.
Åt typ 10 min sen somna hon om till 06.00 åt lite då sen vakna hon 07.15 
men vi låg & drog oss till 08.00 :)
Men hon överraskade rejält när vi låg i sängen & myste! 
Hon hångla upp mig ;)! 
Nej men hon har ju rulla runt från mage till rygg för ganska länge sen 
men nu rulla hon runt från rygg till mage.
Butta tillbax hon men då rulla hon igen från rygg till mage!
Kanske bara var tur oxå men ändå, gofis!

Hon pratar för fullt, älskar att greppa saker nu. När hon sitter i babysittern så sitter hon & beskådar länge & trycker & klämmer på leksakerna. Så kul att se :)
Det går verkligen inte en enda gång då jag bara kollar på hon så måste hon flina mot mig varenda gång!
Så nu har jag skrytet klart ;) 
Men det är så svårt att låta bli, hon betyder ju allt & det är så kul att följa hennes utveckling.

Nu ska vi gå vår dagliga morgontur med Wille.
Sen ska va bada & göra ordning oss för att sen bege oss till Linda & tvillingarna =)

Efter det blir det BVC för spruta =( 
Men pappsen tar ledigt då när vi ska dit så han får vara med & hålla Theas hand ;)

Ha en bra dag allesammans!




3 kommentarer:

  1. Menn gullfia! Jag blir tokig! :)
    Hon är så söt!

    Puss på dig bästa Emelie!

    -Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis Thea! Hoppas det går bra med sprutorna och att du slipper bli dålig och få feber. Det är inte kul alls :(
    Kram från din beundrare Isac

    SvaraRadera
  3. Grattis till Thea! Kul att ni kommer den 1a!

    SvaraRadera