onsdag 9 november 2011

Ny header!

Titta vilken fin header Lisa har gjort till mig! Snälla snälla Lisa! <3
Dagarna rullar på! Den här veckan jobbar Andreas dag. Men jag har haft fullt upp!
Måndags var det babysim, så mysigt! Thea verkar gilla det!

Tisdag var det mammaträff, där fick vi testa på "Sjung & Gung". Thea var väldigt intresserad! Hon satt & kollade väldigt mycket på tjejen som sjöng! Så ska nog gå dit & kolla vad det är nån gång!

Sen åkte jag & hälsa på jobbet en stund =)  Var ett tag sen vi var där sist!
Efter det så tog jag även en sväng till Theas mormor. Sen var jag helt slut!
Men jag kände är jag ändå var igång så jag tog en prommis med Wille & Theabus. Slängde även ihop mat när jag kom hem så att allt var gjort när Andreas kom hem! Så skämde bort han mycket tycker jag ;)!
Imorgon är vi bjuden på lunch hemma hos Linda K & bustvillingarna Nelly & Tuva :) Mysigt!
Vi ska även ta 3 månaders sprutan efter det, hua gruvar mig =(

Det var det! Nu ska jag städa medans Thea sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar