onsdag 30 november 2011

Onsdag

Idag har jag hunnit med mycket ändå tycker jag!
Jag & Thea låg & drog oss i sängen till 08.30 imorse :)
Sen tog vi en promenad med Willebus. Efter det var hon hur grinig som helst ville inte äta ville inte sova INGET!
Så efter 1 timmes bökande så klädde jag på hon igen & la ut hon i vagnen & då somna hon :)
Thea sover ju nämligen inget på dagarna typ. Bara små stunder på 10-15 min åt gången.
Det är så skönt att hon har börjat sova ute i vagen. Hon brukar sova 3-4 timmar när jag lägger ut hon.
Så nu har jag dammsugit hela huset & bakat lussebullar =)

Nu är jag trött så nu ska jag lägg mig i soffan & ta det lugnt innan tösen vaknar!

Sen är det matlagningsdags!


Imorgon är det mammaträff hemma hos Maria, det ska bli skoj!
Det är ju precis under Theas sovstund men det ska nog gå bra!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar