onsdag 23 november 2011

Nu är det jul!

Igår började jag julpyntandet =)! Idag blev jag klar! 
Så mysigt! Nu är det bara baket & jullapparna kvar ;)

Dagarna rullar på som vanligt! Måndags var det babysim , Thea lika duktig som vanligt!Min go klimp! 
Tisdag var det mammaträff igen! Vi tog en fika på Dakås. Men jag var duktig & tog inget fikabröd! Har ju bestämt mig att jag måste skärpa mig nu! Måste ta tag med mig själv! 
Så i måndags var Lisa & jag på lunchpump. Jätte skönt var det men aj aj vilken träningsvärk. Kan ju bli lätt så eftersom jag inte rört mig på 1 år nu!
Idag var det ju värst!
Men jag tog mig till gymmet ändå & körde pump även idag!
Så himla skönt att ha det gjort. Tycker inte om att träna så sent.
Vill vara där när det är så lite folk som möjligt! Ja menar man vill ju inte skrämma folk heller ;)
Så fort jag får tillbaka min kondis så ska jag börja spinningpass igen =D

Ammar nästan inget nu heller =( På nätterna blir det & kanske bara 1 gång under dagen. Har verkligen försökt & försökt men det tar slut & Thea blir jätte missnöjd! Så flaska it is! Det funkar jätte bra!

Har inget speciellt planerat av det som återstår av denna vecka.
Nu ska jag sova, så fort Thea har somnat måste jag i säng. Bara för att jag ska få så mycket sömn som möjligt! ;)
Hoppas på en bra natt! Hon brukar sova 22.00- 03.00 äta 30 min & somna om till 06.00-06.30.
Äta lite mat igen & så brukar hon typ "halv sova" till 08.00 då kliver vi upp! =)
Men det kan variera väldigt mycket!

Sov gott allesammans! <3






1 kommentar:

  1. Gud så söta ni är, mor och dotter.! Ni är som två små sockerbitar!!

    SvaraRadera