torsdag 3 november 2011

Jag vann!!!

I söndags var jag på Colorama en sväng. Tänkte kika på tapter till Theas rum.
Dom hade tydligen nå jippo där då det var 25 % på allt i butiken.
Men jag handlade inget utan bara kika.

Men det jag däremot gjorde var att svara på fråga i nån tävling där man kunna vinna färg på ett värde av 1500:-.  Jag tror frågan var vilket djur som är på burkarna på Alcro färg.
Jag hade för mig att det är delfin så jag fyllde i det.
Och idag ringde dom & sa att JAG hade vunnit! Shiihoo va skoj, jag som aldrig vinner nåt!

Synd att det inte var tapeter jag vann, för det är ju det vi behöver. Men färg går nog oxå åt eftersom man bor i hus ;) Åh va glad jag är!!!

5 kommentarer:

  1. Ååhh vad kul syster! Grattis =) Kraaam /alexandra

    SvaraRadera
  2. Men grattis Emlan! Bra jobbat.
    Färg är alltid bra att ha.
    Om inte annat, så kanske ni kan "sälja" det till någon annan och köpa tapeter för pengarna?

    KRAM på dig finaste vännen. Saknar dig!

    SvaraRadera
  3. Hehe...jag också. Jag har ont precis överallt! :)

    Du ska få se sen. Kommer bli himla bra. ;)

    SvaraRadera
  4. Grattis!! :) Börjar knåpa på en header nu jag ;)

    SvaraRadera