måndag 4 april 2011

En ny vecka!

Och nya möjligheter ;) Haha va äckligt positiv jag låter! ;) Är inte det men bra att skriva det så kanske jag blir så!

Helgen vart lugn som vanligt. Har varit så krasslig länge nu. Mycket beror på den förbannade hostan men är lite bättre nu. Helgen har spenderas med Andreas, mina kära systrar, mamma, pappsen, Svensson & Anne så klart men andra ord perfekt helg =)

Måste kolla upp med foglossningen oxå. Det är så fort jag gör något som att "stå" för länge eller överanstränger mig något annat vis som typ dammsuga eller ute på promenad, vilket är väldigt lätt!
Men bälte hjälper ju nada så ska kolla upp akupunktur om det kanske kan hjälpa.
Men annars är det bra med mig! Jag rullar framåt :)

1 kommentar:

  1. hoppas akupunkturen kan vara bra! jag har också foglossning, men typ mellan benen i skelettet (låter lite konstigt kanske :) så bälte hjälper inte riktigt för det området. har väl tänkt att det bara är att bita ihop helt enkelt :)

    SvaraRadera