onsdag 6 april 2011

Tänka sig...

Vad svårt att det är att fatta att man verkligen ÄR gravid.
Magen växer & jag känner sparkar & har lite olika åkommer MEN det sjunker liksom aldrig riktigt in. Att det ska vara en liten bebis i magen? Hur sjukt är inte det!? Men jag är världens lyckligaste att jag är det & hoppas att allt kommer gå bra! Nu längtar jag till 3D ultraljudet & en mysig helg i Sthlm med Andreas. Då blir det att umgås med Johannes, Ia & Anders! 29 29 29 29 29 APRIL!

Nu ska jag gå & fika. Vi har fika 09.30 varje dag på jobbet. Idag blir det vattenmelon!Mmmm sjukt gott, jag skulle kunna leva på melon, glass & godis =D Vem behöver mat? ;)


3 kommentarer:

  1. Håller med dig Emelie! Jag tror inte jag fattade det riktigt förrän på förlossningen ; ) Klart magen gjorde sig påmind x antal gånger dygnet runt, men det var ändå svårt att förstå! : ) Önskar dig/er all lycka! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Nä jag kan tänka mig det;) Verkligen jätte svårt att förstå! Hoppas ni mår bra lilla famlijen :)*kramar

    SvaraRadera
  3. Åh har ni bokat ul?? Va kul!!! :)

    Jag började fatta typ när Isac blev en vecka att det verkligen va sant :)

    SvaraRadera