måndag 18 april 2011

Måndag

Ja, då var det måndag igen.  Men kort vecka denna vecka =)
Halvdag på torsdag sen LEDIG fram tills tisdag!

Helg har varit mycket bra, jag & Andreas har varit ute hela helgen & donat i trädgården.
Krattat & rensat rabatter. Det är en del att fixa men skönt att man kan vara ute & fixa när det sånt fint väder.
Men jag är väldigt begränsad när det gäller vad jag kan göra & hur länge.
Men jag vägrar ju att sittta still & kolla på! Hur tråkigt är inte det.
Fick mycket hjälp av Anne & även Svensson. Betyder mycket det! <3
Dom fick mat som tack :) Alltid nåt ;)

Det var helgen det!

1 kommentar:

  1. Jag skriver här istället så ser du svaret. :)

    Jag vet det är helst sjukt att vi har en bebis i magen som lever där inne! Känner mig lite som en utomjording fast det egentligen är något väldigt naturligt.
    Hoppas du får en bra sjukgymnast. Min var crap. Ska se om jag kan få en ny. Jag har också vissa dagar som jag inte känner av foglossningen.
    Duktig du är som går ut med hunden och sånt. Jag har verkligen blivit slö sen jag blev gravid. Har fryst mitt träningskort till november men nu när det är vår så är det ju lättare att komma ut och röra på sig lite. Ska försöka börja cykla. Det är lindrigt för kroppen sa min barnmorska.

    Jag jobbar till sista juni. Sen säger jag upp mig. Det funkar tyvärr så när man inte är anställd. Så jag har inget jobb att komma tillbaka till egentligen... Scary. Men då är det nog dags att flytta till Hudik. :) Det betyder att jag är ledig hela juli innan det är dags att föda. Vi har fått beräknat 2a augusti.

    Har du räknat ut din mammapeng än?? Jag är rädd att min kommer vara helt värdelös...

    SvaraRadera