torsdag 14 april 2011

Kicking!

Känner mer & mer sparkar nu, även under dagarna =) Men fortfarande inget utanför? Va fasen då vill ju att Andreas ska få känna oxå! Men det kan ju ta tid det vet jag. Det är ju så olika för alla! Men det är frustrerande!

Magen växer iallafall vill jag lova, my god! Men det är mysigt :) Kommer en bild på den snart...
Efter denna dag har jag gått 23 hela veckor & vecka 24 börjar imorgon!
Om 2 veckor bär det av till Sthlm för 3D ultraljudet, åh va spännande det ska bli! Sen ska vi strosa runt i barnbutiker & kolla på vagnar. Några tips där det finns fina & bra barngrejor i Sthlm?

Åh by the way så fick jag en trevlig överraskning i måndags kväll! Evelina kom & hälsade på!!!=) Hon har kommit hem från Thailand! Det var 6 mån sen jag såg hon sist! Lika äckligt brun som vanligt men lika roligt ändå att träffa hon ;)

På lunchen idag var jag hem till Wille så han fick springa av sig lite & så hann jag även sola,
det är inte helt fel  ;)



Det var dagens info det! HäJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar