tisdag 26 april 2011

Händer mycket!

Den vecka kommer att gå fort!Jobbar bara 3 dagar denna vecka sen har jag tagit ledigt på fredag för då ska vi ju åka till Sthlm! =) Fredag är det dags för 3 D ultraljudet! Weeii vad jag längtar!
Idag har jag varit till sjukgymnasten för att kolla ryggen. Jag ska få låna en såndär Tens apparat får se om den hjälper, tveksamt. Sen torsdag ska vi till BM för att mäta magen & kolla hjärljud för första gången=) Och fredag, 3D ultraljudet!Oj oj mycket skoj nu! Sen ska vi strosa runt på stan & sen blir det att umgås med Johannes ( Andreas bror) & sen med min bästa Ia & Anders. Åh ser verkligen fram emot denna helg!

Jo just ja, Påsken har varit jätte bra! Tillbringat den med nära & kära! Varit ute mycket i det fina vädret & grillat många dagar. Kan aldrig bli för mycket grillat ;) Bara jag får majskolv så är jag nöjd =D Bästa som finns, mycket smör & salt ska det vara!


Det var Påsken det! Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar