onsdag 20 april 2011

Snart ledig!

En halvdags jobb sen är jag ledig i 4 1/2 dag!!!!=D Sweeeet deal!!!
Håller dock på att bli tokig på min rygg! Fasen va ont jag har, försöker att gå upp & röra på mig & skjustera stolen men inget hjälper känns det som :( Har beställt tid hos sjukgymnast den 26 april så hoppas dom kan göra något med ryggen.

Vad har man planerat inför påsk mån tro...Imorgon efter jobbet blir det en sväng till Lisa & snosa bebis!!!Sen fredag en sväng till Lina för gratta lilla Emilia som har fyllt 2 år. Lördag ska vi grilla hemma hos pappsen.
Åh ja, det är väl det som är planerat, resten av tiden får vi se!
Ska bli fint väder så det blir nog mycket tid utomhus!=D

Hittade en sjuuukt gammal bild typ för 7-8 år sen?


Lisa, Maria & Jag

GLAD PÅSK!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar